Vyučující jazyka anglického připravili pro obě skupiny druháků společnou hodinu. Žáci si mohli přinést svou nejoblíbenější hračku. Nejprve ji představili svým spolužákům, pak popisovali její barvy a nakonec určovali z jakého materiálu je vyrobena (plastic, wood, textile, glass, metal).
Naučili se celou řadu nových slovíček a jejich dnešní práce měla současně přesah i do oblasti environmentální výchovy.
Při spolupráci ve dvojicích bylo jejich úkolem obejít všechna stanoviště ve třídě, popsat barvu či materiál a pojmenovat hračku. Využili tak svých dosavadních znalostí, protože hračky také mohli spočítat.
Největším překvapením bylo, když Jirka přinesl živého křečka. U něj zase využili svých znalostí z minulého týdne, kdy se naučili popisovat části lidského těla v rámci projektu Životospráva. Nyní museli slovní zásobu aplikovat v praxi při popisování roztomilého domácího mazlíčka.