Jedno krásné podzimní odpoledne jsme si se družinou názorně předvedli, jaké geometrické tvary jsme se ve škole doposud naučili. Nejprve jsme si na rozehřátí zahráli hru „molekuly“. Poté byly děti rozděleny do dvou skupin. Do každé dostaly zvýrazňovač a papír, na který si předem nakreslily zadaný tvar, který znázorní. Zkoušely různé metody a využily samozřejmě matematiku, aby si spočítaly, kolik potřebují jednotlivců na každou stranu k sestrojení čtverce, apod. Nejjednodušší byl kruh. Pak však začalo „přituhovat“, protože poskládat z tolika dětí takový trojúhelník, to je pěkná dřina. Nejtěžší byla však zkratka ŠD – školní družina, ale i s tím si, za pomoci slečny vychovatelky, zdárně poradily. Spolupráce se povedla bez hádek, ale některé okamžiky nebyly snadné. Aktivita se dětem líbila, a nebýt toho času, který tak rychle plynul, pustíme se snad i do geometrických těles. :-)