Na našem projektu Vesmír jsme pracovali několik měsíců a během té doby jsme podnikli cestu napříč sluneční soustavou. Vytvořili jsme výukovou pomůcku k planetám, která nám pomohla lépe pochopit jejich uspořádání.
Na našem projektu Vesmír jsme pracovali několik měsíců a během té doby jsme podnikli cestu napříč sluneční soustavou. Vytvořili jsme výukovou pomůcku k planetám, která nám pomohla lépe pochopit jejich uspořádání.
Datum konání: 2. 4. 2025
Dne 2. dubna 2025 proběhl seminář na téma Tandemová výuka a spolupráce učitele a asistenta pedagoga v praxi, který pro pedagogické pracovníky z okolních škol a mateřských škol zprostředkovala MAS Staroměstsko.
Datum konání: 31. 3. 2025
Dnes se na naší škole uskutečnily volby. Všichni žáci měli možnost vybrat ze sedmi prezentovaných projektů, který by chtěli zrealizovat v rámci participativního rozpočtu.
Datum konání: 28. 3. 2025
V pátek 28.4. navštívila 9. třídu dcera mukla paní Janalíková a předávala nám příběh jejího otce. Její vyprávění bylo velmi dojemné a silné. Celá třída ani nedutala. Příběh muže, který podstoupil elektrické mučící boty ve věznici v Uherském Hradišti.
Dnešní den byl pro naše deváťáky zcela výjimečný. Společně se žáky 9. ročníku ze Základní školy Tlumačov jsme se vydali na exkurzi do bývalého koncentračního a vyhlazovacího tábora Osvětim (Auschwitz) a Březinka (Birkenau), kde jsme navštívili výstavu s názvem Svědomí národa.
I letos se žáci naší školy zapojili do mezinárodní matematické soutěže Matematický klokan, která prověřuje jejich logické myšlení a matematické dovednosti.
Datum konání: 24. 3. 2025
V pondělí 24.3. jsme se sešli v tělocvičně, kde sedm skupinek žáků prezentovalo svoje návrhy na projekty, které by rádi uskutečnili v naší škole nebo jejím areálu.
V rámci projektové výuky jsme upravili vyučovací jednotky. Vyzkoušeli jsme výuku v blocích, kdy jednotlivé denní bloky vyučovali různí vyučující. Všechny třídy tak prošli výukou jednotlivých vyučujících, kteří své bloky přizpůsobili věku žákům.
Jedno téma ve všech oborech vzdělávání. Výuka v blocích. To vše může být součástí budoucího ŠVP, školního vzdělávacího programu. U nás ve škole je to přítomnost, možnost učit v souvislostech, tak aby výuka dávala smysl a byla smysluplnná i pro žáky.