Druhý den projektového týdne se páťáci učili s paní učitelkou Pavlínou Hrdlíkovou a Šárkou Mošťkovou. Den začal brainstormingem na téma vzduch – co všechno k němu patří a jak ho vnímáme.
Žáci pracovali s textem o vzduchu metodou I.N.S.E.R.T., kde vyhledávali nové informace nebo označovali ty, kterým nerozumí. Zakreslili složení vzduchu a získané poznatky shrnuli do PĚTILÍSTKU.
Dále jsme se zaměřili na slovní spojení jako „Jsi pro mě vzduch“, „Vítr v zádech“ nebo „Něco visí ve vzduchu“, která jsme společně analyzovali. Trochu jsme rozvířili vzduch i v tělocvičně a na závěr tvořili životabáseň o jevech souvisejících se vzduchem. Představili jsme si, že například tornádo je člověk – jak by mohlo vypadat? Svůj popis jsme zadali do Chatu GPT, který nám vygeneroval obrázky.