Závěr týdenního projektu o vzduchu byl v naší třídě v režii pana učitele Pospíšila. Třeťáci si tak užívali aktivity propojené s hudbou.
Dozvěděli se mnohé o tom, jak se vlastně jakékoli zvuky a tóny vzduchem šíří. Pro ucelení představy si vyzkoušeli vytváření vln pomocí lana nebo sledovali, jak vzniká vlnění ve vodě. Tyto poznatky uplatnili při hře na skleničky s vodou, což byla velká zábava.
Zahráli si také na virtuální bubny (Pocket drums), seznámili s prostřednictvím Ipadů s garagebandem a společně si zazpívali při doprovodu elektrické kytary. Zdokonalovali také svůj smysl pro rytmus a dozvěděli se mnohé o barvě a výšce tónu. Mimo jiné je čekala také celá řada interaktivních úkolů v aplikacích LearningApps, ve Wordwallu, ale zahráli si i oblíbený Kahoot. Všemožnými různými způsoby tak testovali své znalosti o hudebních nástrojích a třídili je do skupin.
Ve vstupní hale naší školy jsou ideální prostorové podmínky pro vyzkoušení telefonu "Šeptáčku".
Projektová výuka byla plná zajímavých aktivit a propojila tak poznatky o vzduchu z jednotlivých předmětů do souvislého celku.