První lednovou hodinu dějepisu přišla do deváté třídy obohatit studentka Stojanova gymnázia Eliška Gabrielová. Blíže představila našim žákům problematiku „Kolektivizace zemědělství”.
Zapojila se do Středoškolské odborné činnosti, přičemž se v praktické části zaměřila na didaktiku dějepisu. Cílem její práce je porovnat dva typy výuky a zjistit, která forma je pro žáky více naučná. Danému tématu se věnovala nejen s našimi žáky, ale také s tupeskými deváťáky.
Eliška si vytvořila pracovní listy, které žáci vyplňovali během její prezentace. Dále jim přiblížila osudy dvou rodáků z Nedakonic, do jejichž životů kolektivizace zasáhla. Připravila si oblíbený kahoot, pustila filmovou ukázkou a s žáky srovnávala fotografie Nedakonic z 50. let se současnými.
Elišce velmi děkujeme a přejeme hodně úspěchů do dalšího studia!